Незалежна
Бурундук
| Зарегистрирован: 22.08.2008 Сообщения: 110
|
|
Про раптові відключення, «червоний» телефон і «нічиї» трансф |
|
Про раптові відключення, «червоний» телефон і «нічиї» трансформаторні підстанції
Так уже склалося, що розмова з начальником Бориспільського підрозділу ЗАТ А.Е.С. «Київобленерго» А.М. Свирбиусом торкнулася багатьох проблем енергопостачання, які турбують мешканців Бориспільщини. Але приводом послужило звернення в редакцію мешканців вулиць Ціолковського, П.Лумумби, Каховської та інших. Вони скаржилися на часті відключення електроенергії, просили розібратися і допомогти. «Ми намагалися додзвонитися безпосередньо диспетчеру, але не змогли, — схвильовано розповідала жінка, яка зателефонувала нам від імені всіх своїх сусідів. — Мабуть, вони просто знімають трубку, щоб нам не відповідати.»
Кор.: Андрію Миколайовичу, невже диспетчери дійсно не хочуть відповідати людям?
А.С.: Уявить ситуацію — відключається від енергопостачання відразу великий житловий масив. Телефони тепер є у всіх, якщо не стаціонарні, то мобільні. І ось велика кількість людей починає нам телефонувати. Телефон, образно кажучи, стає червоним, а диспетчер, який чергує один, просто не в спромозі відповісти усім.
Кор.: Що Ви скажете людям, які нам подзвонили?
А.С.: Ми не можемо гарантувати, що відключень більше не буде. Але наші бригади виїздили кілька разів і багато часу витратили, щоб знайти пошкодження на кабелі і ліквідувати їх. У цьому мікрорайоні проходить лінія високовольтних передач. Знайти на ній неполадки не так просто. Дійсно, було кілька відключень поспіль саме в цьому мікрорайоні і причини були різні. Одного разу гілля пошкодило проводи, другого АЗС самовільно виконало включення пошкодженого кабелю (а цього робити не можна – включення виконують лише наші спеціалісти), були ще інші причини, взагалі всього внаслідок чого вийти з ладу кабель просто перелічити неможливо. Нині пошкодження ліквідували, і вже два тижні електроенергія мешканцям цього мікрорайону подається безперебійно.
Кор.: До нас у редакцію надходили також скарги на низьку напругу в електромережі, через яку виходять з ладу електроприлади. Що робите для виправлення такої ситуації?
А.С.: Низька напруга виникає тому, що електромережа вже не може витримати великого навантаження. У людей нині набагато більше електроприладів, ніж було раніше, а окрім того, до існуючої вже електромережі підключають новозбудоване житло. Але ми намагаємося цю проблему вирішувати встановленням нових розвантажувальних підстанцій, уже заплановано встановити шість таких підстанцій – дві в місті і чотири в районі. Також міська влада вирішила встановити трансформаторну розвантажувальну підстанцію за кошти міського бюджету. З побудовою цих підстанцій проблема низької напруги в місті і районі поступово зніматиметься.
Кор.: Андрію Миколайовичу, побувавши на колегії районної ради, дізналася про ще одну проблему, яка нині на часі, — прийняття районною електромережею на свій баланс сільських трансформаторних підстанцій, які знаходяться у занедбаному стані. Як цей процес відбувається?
А.С.: Дуже повільно. На мою думку, у сільських голів руки не доходять до того, щоб провести цю необхідну роботу. Адже саме сільвиконкоми повинні підготувати і передати нам усю необхідну документацію. Потім вже наші спеціалісти розпочинають працювати, щоб довести ці підстанції до ладу.
Кор.: Мене особисто дивує позиція сільських голів, адже передавши вам на баланс трансформаторні підстанції, вони позбулися б, так би мовити, зайвого головного болю. Але ж, певно, є і позитивні приклади.
А.С.: Так, сільський голова з Вишеньок Марія Миколаївна Комащенко швидко вирішує проблему з передачею нам на баланс трансформаторних підстанцій, найнявши спеціаліста, з допомогою якого і була оформлена вся необхідна документація. То чому б іншим сільським головам не наслідувати цей приклад? Поки що як позитивну в цьому плані можу ще назвати роботу Іванківської сільської ради. От поки що і все.
Кор.: Знаю, що заступник голови райдержадміністрації Микола Іванович Кононенко також нагадував сільським головам про необхідність якнайшвидшої передачі. А взагалі, які стосунки склалися у вашої кампанії з міською і районною владами?
А.С.: Не покривлю душею, якщо скажу, що ділові і в цілому доброзичливі. Якщо в роботі виникають якісь труднощі, знаю: завжди можу звернутися до першого заступника міського голови Миколи Петровича Корнійчука і заступника голови райдержадміністрації Миколи Івановича Кононенка, і вони допоможуть у вирішенні тих питань, які від них залежать.
Кор.: Андрію Миколайовичу, Ви як керівник небайдужий до проблем, які турбують наших мешканців, певно, можете порадити їм, що робити в тих ситуаціях, коли вони вважають, що лічильник помилився і їм доводиться платити за електроенергію за завищеними розцінками.
А.С.: Згоден, таке може трапитися, нехай у таких випадках люди до нас звертаються. До диспетчера, дійсно, важко додзвонитися, але є інші телефони.(?) Або нехай приїздять до нас. Але у мене прохання не затягувати з цим, щоб наші працівники могли розібратися в ситуації, що склалася, так би мовити, по свіжих слідах. Ми готові до діалогу з нашими споживачами.
Бесідувала Наталія Можайкіна,
«ТС»,
фото автора
|
|