Re: Рішення суду з повірки лічильників води
Додано: 14 грудня 2017, 15:06
Відповідно до п.4 ст. 17 ЗУ Про метрологію та метрологічну діяльність відповідальність за повірку всіх лічильників води. газу, електрики, тепла лежить на постачальниках. ЗУ Про комерційний облік стосується лічильників тепла і води, але витрати на повірку замінили регулярними внесками, розмір яких згідно ст.6 розбивається на весь інтервал міжповірочного інтервалу. Тобто, не одразу всю суму, а протягом 3-4 років.
Відповідно до п.9 постанови КМУ № 630 від 2005 року повірка проводиться за рахунок водоканалу, відповідно до постанови КМУ № 474 від 2015 встановлено покроковий алгоритм проведення повірки. Так ось, водоканал має повідомити споживача рекомендованим листом споживача про повірку, погодити з ним час та дату, водоканал має САМ прийти, забрати лічильник, повірити його і змонтувати назад. Споживач відповідно до ЗУ про комерційний облік має РІВНИМИ частинами протягом 3-4 років оплатити цю вартість. Для цього мають бути внесені зміни в існуючі договори зі споживачами. Або підписані нові. АЛЕ будьте уважні!!!!!!!!!!! Бо наш водоканал підсовує договори, в яких написано, що повірка за рахунок споживача, це НЕЗАКОННО!!!! Можете виправляти ці договори!
Відповідно до п.9 постанови КМУ № 630 від 2005 року повірка проводиться за рахунок водоканалу, відповідно до постанови КМУ № 474 від 2015 встановлено покроковий алгоритм проведення повірки. Так ось, водоканал має повідомити споживача рекомендованим листом споживача про повірку, погодити з ним час та дату, водоканал має САМ прийти, забрати лічильник, повірити його і змонтувати назад. Споживач відповідно до ЗУ про комерційний облік має РІВНИМИ частинами протягом 3-4 років оплатити цю вартість. Для цього мають бути внесені зміни в існуючі договори зі споживачами. Або підписані нові. АЛЕ будьте уважні!!!!!!!!!!! Бо наш водоканал підсовує договори, в яких написано, що повірка за рахунок споживача, це НЕЗАКОННО!!!! Можете виправляти ці договори!