Сторінка 11 з 11

Re: Рішення суду з повірки лічильників води

ПовідомленняДодано: 14 грудня 2017, 15:06
user01
Відповідно до п.4 ст. 17 ЗУ Про метрологію та метрологічну діяльність відповідальність за повірку всіх лічильників води. газу, електрики, тепла лежить на постачальниках. ЗУ Про комерційний облік стосується лічильників тепла і води, але витрати на повірку замінили регулярними внесками, розмір яких згідно ст.6 розбивається на весь інтервал міжповірочного інтервалу. Тобто, не одразу всю суму, а протягом 3-4 років.
Відповідно до п.9 постанови КМУ № 630 від 2005 року повірка проводиться за рахунок водоканалу, відповідно до постанови КМУ № 474 від 2015 встановлено покроковий алгоритм проведення повірки. Так ось, водоканал має повідомити споживача рекомендованим листом споживача про повірку, погодити з ним час та дату, водоканал має САМ прийти, забрати лічильник, повірити його і змонтувати назад. Споживач відповідно до ЗУ про комерційний облік має РІВНИМИ частинами протягом 3-4 років оплатити цю вартість. Для цього мають бути внесені зміни в існуючі договори зі споживачами. Або підписані нові. АЛЕ будьте уважні!!!!!!!!!!! Бо наш водоканал підсовує договори, в яких написано, що повірка за рахунок споживача, це НЕЗАКОННО!!!! Можете виправляти ці договори!