Бориспільські перевізники відмовлялися возити пільговиків аргументуючи це відсутністю компенсації.Так же, со слов водителей, у них жуткие убытки
. Топливо за свои покупают
, новые машины купить не могут
(кто-то вообще встречал НОВУЮ МАРШРУТКУ в Борисполе?) Цены на проезд сильно нерентабельны и если их не повысят в ближайшее время, то им придется на половину сократить количество рейсов. И детей бесплатно им надоело возить. Не знаю, может я мало где бываю, но более мудацких, скотских и жлобских перевозчиков чем в Борисполе я нигде не встречал. Это касается как городских так и пригородних. Были бы жители более организованны, хоть как-то бы сопротивлялись. А так, будут и дальше возить на своих разваленных скотовозках по тройным тарифам.
Досвід Сум: з весни маршрутчики (а монополізували бізнес ПРиги і мер-батьківщинець) вимагали замість 2 грн встановити 3 грн, бо мовляв реальна собівартість 3.60 – 5,11 грн)) кілька разів влаштовували тіпа страйки на кілька годин. Міська влада крутила хвостом, бо то перевибори, то якось некомільфо піднімати ціни, рулили на те, щоб 2,50 зробити. незалежні дослідження ж показували, що і при 1,25 влітку тариф був РЕНТАБЕЛЬНИЙ.
виконком зрештою встановив 2 грн. Маршрутчики влаштували справжній страйк (до 70% страйкували), але протрималися ТРИ ДНІ, – люди пересіли на траліки, почали ходити пішки, колапсу не сталося. через тиждень виконком раптом прийняв 2,50)) громадськість стала дибки, хоча її за це й намагалися обізвати... сепаратистами. І ось результат: народ натистув на владу і довелося міськраді відмінити рішення виконкому. Ось вже місяць знову 2 грн – і все працює, все тихо і нормально!
а, і суд машрутчики програли))