Виконавчий комітет Бориспільської міської ради оголошує конкурс на розробку бренду м.Бориспіль.
https://vk.com/doc67666688_151086733?ha ... 14c680bd37
Модератор: Aurora
zazello написав:победит речка-вонючка Альта, которая прекрасно расположилась среди каштанов, где весит два рушныка, на одном вышит Чубинский, а на втором гимн Борсиполя в разноцветных тонах. И это все колышется от ветра, создаваемым турбинами самолета и поливая легким брызгом воды из фонтана. Вся эта конструкция будет расположена на цветочной клумбе в виде герба Борисполя, на и конечно в самом низу надпись на англиском с ошибками, что то вроде Suiper Puiper Tawne of Barispal! Wellcame niggas!
Забыл еще, на заднем фоне добавить кучу мусора, что будет символизировать приятный запах бориспольской свалки, встречающий гостей в международном аэропорту борисполь и так приятно влияющий на общуюю атмосверу борисполя... можно было бы туда еще втулить океанариум из вул ватутина. но думаю и так достаточно обьемным будет логотип!
Бориспіль матиме власний бренд
Міськрада Борисполя прагне втілити черговий прогресивний задум - затвердити бренд міста. Ініціатор ідеї - мер міста Анатолій Федорчук. Вперше міський голова повідомив про неординарний для українського міста намір у червні цього року на прес-конференції після повернення з робочої поїздки до Канади.
- Влада на місцях має дбати не тільки про економічні показники, але й імідж міста, сприяти тому, щоб громада пишалася своєю малою батьківщиною. Про ідеологію турбуються у прогресивному світі. Є герб Борисполя, гімн, буде і бренд, - заявив тоді Анатолій Соловйович.
Сказано - зроблено:
- Зараз на сайті міськвиконкому вже представлено на суд громади два ескізи майбутнього бренду, - повідомила на понеділковій апаратній нараді заступник міського голови Людмила Ковальова.
Ознайомитися із попередніми «логотипами» міста, висловити пропозиції чи зауваження або власне оригінальне бачення бренду із доповненнями запропонувала керівник присутнім, наголосивши, що після віртуального обговорення представлене судитиметься вживу на громадській раді. Потім, мовляв, схвалений городянами доопрацьований варіант буде офіційно ухвалено. Планується, що у новий рік Бориспіль увійде вже будучи брендовим.
Нагадаємо, робота над соціальним некомерційним проектом «Інвестиційний бренд міста Бориспіль» активно тривала ще минулого року. Метою створення бренду стала необхідність популяризації міської території для інвесторів та підняття іміджу міста.
Оксана КОБЗАР (газета «Вісті»)
вот два варианта:
Влада Борисполя вирішила придумати місту символ
21 / 12 / 2012
Виконавча влада Борисполя хоче на місцевому рівні узаконити бренд міста. Ініціатором цієї ідеї виступив міський голова Анатолій Федорчук. Він стверджує, що чиновники, які йому підпорядкуванні, не беруть хабарів. Тому символіка міста повинна асоціюватися у підприємців з прозорими умовами ведення бізнесу, що дозволить залучити у місто нових інвесторів.
«У найближчі тижні ми прийматимемо пропозиції від містян, але остаточне рішення за депутатами. Голосування з цього питання відбудеться до кінця грудня», — розповіла газеті «Деловая столица» начальник відділу економічної та інвестиційної політики міськради Ірина Гончаренко.
Рекламувати бренд міста чиновники мають намір усіма можливими способами. До цього процесу залучать і підприємців, надавши їм право безкоштовно використовувати символіку в комерційних цілях: друкувати її на футболках, чашках, ручках та іншій сувенірній продукції. Щоправда, для цього доведеться отримати у виконкомі відповідний дозвіл, пред’явивши виписку з Єдиного держреєстру підприємців та подавши заяву, в якій необхідно описати, як використовуватиметься символіка, а також надати ескізи майбутньої продукції. Ці документи розглянуть фахівці відділу реклами, завдання яких визначити, чи не завдасть продукція шкоди іміджу міста.
Опитані «ДС» бориспільські підприємці поставилися до наміру міської влади скептично. На їхню думку, необхідність проходження дозвільної процедури просто відлякне охочих використовувати місцеву символіку. «Якими критеріями керуватиметься чиновник, завдання якого визначити, чи можна розміщувати бренд міста на тому чи іншому виробі?» — переймаються запитанням у Товаристві підприємств і підприємців малого та середнього бізнесу Борисполя.
Виконавчий директор Асоціації виробників та імпортерів рекламних сувенірів України Наталія Волошина впевнена, що бажаючих використовувати місцеву символіку в будь-якому разі буде небагато. За її словами, навіть у великих туристичних центрах це практично не приносить виробникам прибутку. А Бориспіль не є містом, який масово відвідують туристи.
«Напередодні футбольного чемпіонату одне з відомих брендових агентств розробило символіку України та дозволило всім бажаючим використовувати її безкоштовно для виробництва сувенірів. Компанія проводила масштабні презентації, привернула партнерів, проте це не дало якогось результату», — пояснила вона.
depo.ua
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 78 гостей