Сторінка 1 з 3

Автогражданка

ПовідомленняДодано: 17 квітня 2009, 15:16
Milanka
Страховые компании начали повышать стоимость автогражданки (ОСАГО) - полиса обязательного страхования гражданской ответственности перед третьими лицами - который является непременным требованием абсолютно для всех украинских водителей, а за его отсутствие предусмотрен штраф в размере от 510 грн. Основной причиной подорожания является значительное увеличение выплат, которое связано как с большой аварийностью в крупных городах так и с ростом цен на запчасти и услуги СТО.
Тариф на полис ОСАГО состоит из базовой годовой ставки (на сегодня 291,49 грн.), умноженной на поправочные коэффициенты (учитывающие объем двигателя, стаж водителя, место эксплуатации и т.п.). Базовая ставка и коэффициенты рассчитываются Моторным (транспортным) страховым бюро Украины (МТСБУ) актуарным методом, основываясь на статистических данных и уровне убыточности данного вида страхования. Базовый тариф 291,49 грн, из которого рассчитывается стоимость полиса и который не менялся последние несколько лет, вероятно будет пересмотрен к осени, когда пройдет все необходимые согласования. Будем надеяться, что повысят не только тариф, но и лимит ответственности (25 500 грн – за вред, причиненный имуществу пострадавшего), который на сегодня символический и покрывает ответственность только при незначительных ДТП.
Тем временем, ряд страховых компаний решили недожидаться осени и поднимают тариф уже сейчас за счет корректирующих коэффициентов. Законом о автогражданке предусмотрена вилка для некоторых коэффициентов по которым рассчитывается стоимость. К примеру: корректирующий коэффициент, по территории использования транспортного средства, для Киева - 1,5-1,8. И если раньше, при расчете, использовалось меньшее значение коэффициента, то сейчас уже ряд страховщиков перешел на максимальное. Больше всего цены вырастут в городах-миллионниках (до 30% ). Для автовладельцев из небольших населенных пунктов подорожание полиса автогражданки будет незначительным.
osgo.com.ua

Отсебятина. Многие страховые компании изначально работали с повышенными коэффициентами поэтому для кого-то это новость, а для кого-то и нет. Во многих компаниях, повышающих тарифы для Киева, цены для маленьких городов остаются на минимальном уровне, поэтому выбор пока еще есть.

Re: Автогражданка дорожает

ПовідомленняДодано: 28 травня 2009, 13:55
Milanka
Как получить выплату по автогражданке?! ТУТ
И при желании можно полазить по сайту и почитать много интересностей на тематику страхования

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 27 серпня 2010, 22:19
Milanka
Веселят нас наши законодатели с каждым днем все больше и больше.

"Про деякі питання здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України
від 9 липня 2010 року N 566

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
16 серпня 2010 р. за N 689/17984

Бла-бла-бла Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України постановила:

1. Встановити обов’язкові ліміти відповідальності страховика за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів:
за шкоду, заподіяну майну потерпілих, у розмірі 50000 гривень на одного потерпілого;
за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих, у розмірі 100000 гривень на одного потерпілого.

2. Затвердити базовий страховий платіж за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за поданням Моторного (транспортного) страхового бюро України в розмірі 180 грн та Коригуючі коефіцієнти та їх розміри, що додаються.
3. Унести до розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 23 грудня 2004 року № 3178 „Про затвердження Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2004 року за № 1654/10253, такі зміни:
пункт 3 викласти в такій редакції:
„3. Вимога підпункту 2.1.2 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов у частині перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності не менш ніж на 1 млн. євро для страховиків, які на дату набрання чинності розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 9 липня 2010 року № 566 отримали ліцензію на право провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, починає застосовуватися з 1 січня 2011 року”;
пункт 4 виключити.
У зв’язку з цим пункти 5–7 уважати пунктами 4–6.
4. Затвердити Зміни до Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 23 грудня 2004 року № 3178, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2004 року за № 1654/10253, що додаються.
5. Затвердити Положення про єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що додається.
6. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за фінансовими установами разом з департаментом пруденційного нагляду, департаментом реєстрації, ліцензування та дозвільних процедур, управлінням правового забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
7. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16 грудня 2004 року № 3099 „Про затвердження базового страхового платежу за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2004 року за № 1619/10218.
8. Відділу зв’язків з громадськістю та протоколу забезпечити розміщення цього розпорядження на офіційному сайті Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в мережі Інтернет після його державної реєстрації.

9. Це розпорядження набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації.

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Голови відповідно до розподілу обов’язків.
Голова Комісії В. Волга"

Отсебятина. Документ появился в свете только вчера. Официальных источников пока никто не видел, но с понедельника действуют новые тарифы на автогражданку.

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 27 серпня 2010, 22:22
Capri
слышала еще недели две назад что будет дорожать в два раза :angry:

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 27 серпня 2010, 22:25
Milanka
Этот слух ходил с начала года, но такого резкого поворота событий никто неожидал

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 06 червня 2011, 09:34
Dema
Свое ОСАГО ближе к телу
Если Вы выбираете страховую компанию, то лучше всего приобрести полис там, где Вы хорошо знакомы с акционерами или топ-менеджментом. Если такими полезными связями Вы все еще не обзавелись, то при покупке ОСАГО нужно быть крайне острожными и учесть множество факторов, чтобы не остаться у разбитого… автомобиля
продолжение тут http://news.ligazakon.ua/news/2011/6/2/ ... m/?systGBP

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 21 вересня 2011, 12:02
Dema
Появился новый образец спецзнака автогражданки
Утвержден новый образец и техническое описание специального знака, который выдается страхователю при заключении договора обязательного страхования гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств.
Старые "стикеры" страховщики будут выдавать, пока те не закончатся.
Распоряжение Госфинуслуг Украины от 18.08.11 г. № 545

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 22 вересня 2011, 17:40
Milanka
Європротокол

19 вересня 2011 року вступла в дію система спрощенного оформлення ДТП - Євпропротокол.
Використання Європротоколу дозволяє учасникам ДТП не викликати на місце пригоди працівників ДАІ та уникнути додаткових неприємностей, пов`язаних зі скоєнням дорожньої пригоди.

Використання Європротоколу можливе лише за умови наявності у всіх учасників ДТП полісів ОСЦВА нового зразка, які вступають в дію 19 вересня 2011 року. Для отримання цих полісів необхідно звернутись до страхової компанії, яка Вам видала чинний поліс ОСЦВА.

Поліси ОСЦВА, які були видані до 19 вересня 2011 року, залишаються чинними до дати припиння їх дії.

Зразок Європротоколу


Інструкція щодо заповненню повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду

Ця Інструкція визначає умови заповнення повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду, яке надається Страховику чи Моторному (транспортному) страховому бюро України водієм транспортного засобу на виконання підпункту 33.1.4 пункту 33.1 статті 33 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», а також застосування Типових схем дорожньо-транспортних пригод та розподілу відповідальності учасників дорожньо-транспортної пригоди за заподіяну ними шкоду при оформленні документів по дорожньо-транспортним пригодам без участі уповноважених на те працівників міліції.

УВАГА! Раніше ніж заповнювати Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду радимо Вам, за наявності відповідних технічних засобів, провести фотографування місця події та обох транспортних засобів, причетних до дорожньо-транспортної пригоди. Вказані фотографії надати страховику разом із Повідомленням про дорожньо-транспортну пригоду.

1. Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду (далі – Повідомлення) – письмове повідомлення встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро України (далі – МТСБУ) зразка, яке надається Страховику чи МТСБУ водієм транспортного засобу, причетного до дорожньо-транспортної пригоди.
2. Повідомлення заповнюється та підписується водіями транспортних засобів, причетних до дорожньо-транспортної пригоди (далі – ДТП). Повідомлення може оформлятися одним із водіїв транспортних засобів виключно у разі, якщо оформлення ДТП здійснювалося уповноваженими на те працівниками міліції.
3. При складанні Повідомлення використовується тільки один комплект документів, що складається з трьох аркушів: титульної сторінки, оригіналу та копії повідомлення будь-якого учасника ДТП.
4. Повідомлення заповнюється чітко, розбірливо, від руки кульковою ручкою, бажано друкованими літерами, при цьому обов'язково зазначаються всі відомості про кожного учасника ДТП. Вибір учасником колонки (жовта чи блакитна) не має значення.
5. У разі настання ДТП за участю лише забезпечених транспортних засобів, за умови відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за згоди водіїв цих транспортних засобів щодо обставин її скоєння, за відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, ці водії мають право спільно скласти Повідомлення. У такому разі водії транспортних засобів після складення Повідомлення мають право залишити місце ДТП та звільняються від обов'язку інформувати Державтоінспекцію МВС України про її настання.
6. Виправлення у Повідомленні категорично забороняються. Замість зіпсованого бланку заповнюється інший.

УВАГА! Тільки після підписання Повідомлення водіями – учасниками ДТП, аркуші розділяються для кожного із водіїв.

7. Порядок заповнення Повідомлення:

7.1. Пункти 1, 2 заповнюються згідно з фактичними датою та часом настання ДТП із зазначенням місця ДТП;
7.2. У пунктах 3, 4 Повідомлення вірне твердження позначається знаком «Х».
7.3. У пункті 5 зазначаються відомості про свідків ДТП. У разі, якщо свідки ДТП не встановлені або відсутні, то у цьому пункті робиться запис, наприклад: «не виявлені» або «відсутні»;
7.4. У пункті 6 зазначається інформація про страхувальника згідно з даними полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або «Зеленої карти» (далі – Сертифікат страхування);
7.5. Пункт 7 заповнюється згідно з даними свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та Сертифікату страхування. Відомості в зазначених документах мають співпадати;
7.6. Пункт 8 заповнюється згідно з даними Сертифікату страхування. Поле «ТАК» пункту 8 «Чи покриває поліс шкоду транспортному засобу?» позначається знаком «Х» за наявності договору добровільного страхування наземного транспортних засобів (КАСКО);
7.7. Пункт 9 заповнюється згідно з даними посвідчення водія – учасника ДТП. Також водій – учасник ДТП зазначає номер свого телефону або електрону адресу (е-mail) та адресу фактичного проживання;
7.8. У пункті 10 стрілкою необхідно вказати напрям і місце початкового удару (первинного контакту);
7.9. У пункті 11 стисло зазначаються видимі пошкодження кожного транспортного засобу;
7.10. У пункті 12 (клітинки 1-17) відмічаються знаком «Х» обставини, які відносяться та характеризують ДТП.
УВАГА! Обов’язково зазначається кількість відмічених знаком «Х» клітинок.
7.11. У пункті 13 відображаються: розташування транспортних засобів А і В на момент настання ДТП, стрілками напрямок їх руху, дорожні знаки та розмітка, назва вулиць або доріг. Для позначення автомобіля використовується позначка « ».
Для зображення роздільних смуг, перехрестків та вулиць використовуються позначки «╠ », « ╬ », « ═ »;
7.12. У пункті 14 надається додаткова інформація, яка не міститься у Повідомлені та яку водій транспортного засобу вважає за необхідне викласти. У разі необхідності дозволяється використання додаткового аркуша. У такому випадку в пункт 14 Повідомлення вноситься запис «додаткові пояснення на ___ аркушах додаються»;
7.13. У пункті 15 ставиться підпис (підписи) особи (осіб), що оформляла (оформляли) Повідомлення.

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 27 вересня 2011, 11:48
Dema
«Новые реформы позволят провести стресс-тест рынка страхования»

Интервью с директором юридического департамента СК «Универсальная» Андреем Семергеем
.........
«ЮРИСТ & ЗАКОН»: Как Вы оцениваете изменения порядка выплаты страхового возмещение (в частности, передачу страховым компаниям больших полномочий по расследованию страховых случаев)? Ожидаете ли Вы в связи с этим уменьшения/увеличения количества споров относительно размера страховых выплат? Не будут ли новые требования Закона трудновыполнимыми для Вас?

Андрей Семергей: По сути, за счет страхового рынка проводятся необходимые гражданам реформы. Плохо это или хорошо – покажет время. Надеюсь, что новые реформы позволят провести стресс-тест рынка страхования, результатом которого будет уход неплатежеспособных страховщиков, не имеющих возможности выполнять свои обязательства. Ведь новая процедура рассчитана на компании, имеющие в своем штате необходимое количество специалистов по урегулированию страховых случаев, способных проводить оперативный анализ поданных документов.

С другой стороны, новая процедура не утверждена четко законодательством и открывает широкий простор для недобросовестных действий. Возможно, после начала практического применения этой процедуры в нее будут внесены коррективы. Логичными были бы право страховщика направить своего аварийного комиссара и обязательство участников предоставить ему объяснения по факту ДТП, а также право страховщика требовать от участников ДТП прохождение тестирования на употребление алкоголя.

«ЮРИСТ & ЗАКОН»: Как изменится процесс осуществления выплат? Что стоит знать страхователям и застрахованным лицам относительно процесса осуществления таких выплат?


Процесс выплат упростится, но, с другой стороны, при выявлении признаков мошенничества страховщики займут более строгую позицию по отношению к таким лицам. Для законопослушных и добросовестных клиентов процедура однозначно станет проще и прозрачнее.

«ЮРИСТ & ЗАКОН»: Как будет проходить возмещение в случае самостоятельного составления участниками ДТП сообщения о нем? Стоит ли страхователям обращаться к такому виду оформления ДТП или лучше «по старинке» вызывать ГАИшников?

Страховщики будут выплачивать возмещения по новой процедуре – хотят они этого или нет. Страхователям стоит подробно изучить все ограничения по поводу применения новой процедуры и неуклонно их соблюдать. При наличии спорной ситуации, особенно в случае невозможности однозначно оценить размер ущерба, в случае наличия признаков алкогольного опьянения одного из участников ДТП, в ситуации когда на Вас оказывают давление или Вы подозреваете мошенничество, рекомендую вызывать представителей ГАИ.



Интервью подготовил Евгений Даниленко, «ЮРИСТ & ЗАКОН
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 02389.html

Re: Автогражданка

ПовідомленняДодано: 27 вересня 2011, 11:50
Dema
и ещё немного о Европротоколе
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 02390.html