14 червня 2011 | Департамент масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян
http://sta.gov.ua/control/uk/publish/ar ... t_id=90622Завершився другий етап Всеукраїнського моніторингу громадської думки щодо діяльності органів державної податкової служби України Підсумки другого етапу опитування 2011 року, проведеного органами державної податкової служби, засвідчили, що
більшість громадян (53,2%) оцінюють роботу податківців з налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, а 22,9% — як дуже добру, задовільною цю роботу вважають 22,1% респондентів, а незадовільною — лише 1,1%. Згідно з опитуванням 69% респондентів вважають, що послуги з роз’яснення податкового законодавства завжди надаються вчасно й на високому професійному рівні, 20,4% громадян ці послуги задовольняють, невдоволені ними — 0,4%, іншим важко відповісти на це запитання.
Мабуть, завдяки цьому у 53,7% опитаних не виникає жодних проблем під час сплати податків, заповнення та подання податкової звітності тощо, у 33,6% громадян іноді виникають окремі запитання, а от проблеми під час виконання податкових зобов’язань постійно мають 2,9% опитаних. Платники податків (68,6%) вважають, що органи державної податкової служби вчасно та якісно розглядають їх звернення. Однак 4,3% опитаних оцінюють рівень розгляду звернень як задовільний, 1,5% громадян вважають, що відповіді на запитання мають формальний характер i не вирішують питання по суті, 0,2% - змушені звертатися повторно або звертатися за допомогою до органів податкової служби вищого рівня. Щоправда, 25,4% платників податків не змогли відповісти на це запитання.
Цікавими є відповіді респондентів на запитання про чинники, які негативно впливають на авторитет податкової служби: недосконалість та нестабільність податкового законодавства (29,2% опитаних), часті зміни в законодавстві (16,1%), неоднозначне тлумачення норм податкового законодавства (12,4%), великі штрафні санкції (6,1%) i високі ставки податків (7,9%). Крім цього, мають місце ще й такі чинники, як скорочення штатної кількості працівників органів ДПС і плинність кадрів (5,5%), а також важка та заплутана звітність (7,8 %). Незначна кількість платників податків зазначили корупційні дії та бюрократизм (3,2%).
На запитання, чи доводилося у податкових органах спостерігати випадки неуважності, тяганини, грубощів, стояти в чергах, 72,4% опитаних громадян відповіли, що ніколи; 16,3% зазначили, що іноді з ними таке траплялося; 2% відповіли: «так, досить часто» i 1% обрали відповідь: «так, постійно». Не змогли відповісти 8,3% респондентів.
Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками органів ДПС своїх функціональних обов’язків, то 58,1% респондентів зазначили, що працівники ДПС добре виконують свої обов’язки, 13,7% громадян поставили оцінку «задовільно», 27,9% — «відмінно».
Опитування проводилось у II кварталі (квітень - червень) цього року під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій для платників податків, засідань «круглого столу» за участю підприємців, зустрічей з трудовими колективами тощо. Податківці пропонували громадянам заповнити анкету щодо оцінки діяльності Державної податкової служби України.
Загалом було опитано 46619 респондентів різного віку в усіх регіонах України. Найбільший відсоток опитаних становлять громадяни віком від 35 до 50 років (39,2%), на другому місці (33,8%) — віком від 25 до 35 років. Серед інших категорій: від 18 до 25 років — 15,6%, від 50 до 60 — 9,7%, понад 60 років — 1,8%.
фото какой-то подозрительный опрос и результаты