user01 від 19 квітня 2016, 09:56
Всім чесним людям мої вітання!
Підніму стару тему з повірки лічильників води, бо Бориспільводоканал все не заспокоїться і продовжує використовувати стару корупційну схему через Акваенергосервіс. Нагадаю, що згідно чинного законодавства і це підтверджено рішеннями судів періодична повірка та всі роботи з демонтажу, монтажу має проводить водоканал за свій рахунок.
Цитувати законодавство не буду, дам лише посилання, можете зайти в інтернет і почитати самі.
Отже, відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність повірка лічильників за рахунок водоканалу. Мало того відповідальність за це покладена теж на водоканал. Плата за повірку включена в тариф.
Крім того, КМУ своєю постановою № 474 від 08.07.2015 затвердив Порядок подання лічильників на повірку, в якому також ще раз вказав, що повірка за рахунок водоканалу, розписав всі дії водоканалу з цього питання, направлення споживачу рекомендованого листа, пред‘явлення направлення на повірку, демонтаж, монтаж та ін. Споживач до цього взагалі немає ніякого відношення. Все має зробити водоканал.
І щодо оплати. Мерія визнала, що повірка вже включена в тариф на воду у своєму листі № 172 від 23.03.2015 «Про виконання постанови Бориспільського міськрайонного суду від 13.08.2014 № 359\4492\14-а». Цитата: «Враховуючи, що таким чином на даний час витрати на проведення повірки лічильників включені у витрати з надання послуг з централізованого постачання води,…»
При цьому, жодним законом не передбачено обов‘язок споживача робити періодичну повірку за свій рахунок. Навпаки все за рахунок водоканалу і ніякого Акваенергосервісу не передбачено.
Кому це вигідно? Відповідь очевидна – Ганушу та Федорчуку.