Дон Семен написав:Atta написав:А я 2 дня уже на 8+ сижу...
а можно поподробнее
1. входит ли в стоимость тарифного плана ОГО! установка и аренда абонентського ADSL-модема? можно ли приобрести модем самостоятельно или обязательно брать у них в аренду?
2. что делать, если при тестировании своей линии на их сайте получен такой ответ: "за вказаним номером телефонної лінії зараз немає технічної можливості надання послуги "ОГО"?
3. какой номер телефона сервисной службы для решения этих вопросов в Борисполе?
Спробую відповісти на всі питання, але з точки зору абонента Укртелекому:
1. Мені не зовсім зрозуміло що мається на увазі під установкою... Це "шнурки" попідключати чи що? Чи настройку самого модему? Так вам будь-хто, хто хоч трошки має справу з цим ділом зможе все повиставляти правильно. Щодо аренди то вартість не входить, і так, звичайно, ви можете придбати свій модем.
2. Нууу, як кажеться, не все що написано правда але скоріше всього вам не пощастило. Але краще переконатися.
3. Я б телефонував за номером 6-00-50. Телефон технічноЇ підтримки. В будь-якому разі вони зможуть підказати куди вам звернутися. А всі ці дівчата в call-центрах ніколи нічого не знають на 100%.
P.S. Я пыдключався до "ОГО" одним з перших в Борисполі... так що все вищенаписане, можливо, досить застаріла інформація.